کرمانی های بار دیگر ولایت پذیری خود را با شرکت بی نظیر خود در راهپیمایی روز بصیرت اعلام کردند و برائت خود را از فتنه و فتنه گران اعلام داشتند .

تولید و پخش 2 هزار دقیقه برنامه با موضوع حماسه 9 دی از صدا وسیمای کرمان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علیرمضانی مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان گفت:  صدا وسیمای مرکز کرمان برای انعکاس مطلوب و هر چه باشکوهتر حماسه مردم ولایی استان کرمان در روز نهم دی برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را قبل از برگزاری مراسم  انجام داد .

وی با اعلام این خبر به تشریح برنامه های این مرکز با موضوع حماسه 9دی پرداخت و افزود :سیمای مرکز کرمان هزارو هفتصدو26 دقیقه برنامه و 28 دقیقه ارتباط با شبکه های خبر و شبکه اول سیماحضور پر نگی را در زمینه انعکاس حماسه مردم ولایی کرمان در راهپیمایی این روز داشته است .

وی افزود:سیمای مرکز کرمان در برنامه های صبگاهی خود مثل صبح به خیر کرمان و زندگی زیباست به این مهم پرداخته است .گفتگوی ویژه –محراب وصال –پلکان ،کلام رهبری ،مستند ،فیلم سینمایی ،زیر نویس ، شب های کرمان و در شهر از دیگر برنامه های سیمای کرمان هستند که با موضوع روز بصیرت تولید و پخش شده اند .

علیرمضانی در ادامه افزود :صدا ی مرکز کرمان نیز با پخش 275 دقیقه تولید برنامه های مختلفی همچون مصاحبه های مردمی ،اطلاع رسانی مکان راهپیمایی ، ، تولید و پخش برنامه های رادیویی قنوت دلها ،کرمان سلام ،روشناییهای مسیر ،ویژه برنامه روز بصیرت حماسه 9 دی با این موضوع تولید و پخش کرده است .

وی افزود: رادیو کرمان با سایر مراکز استانها به مدت 11 دقیقه ارتباط داشته است .

مدیر کل مرکز کرمان در ادامه گفت:خبر مرکز کرمان نیز با گروه های خبری خود در محل راهپیمایی حضور یافت و بامصاحبه های مردمی و اطلاع رسانی های لازم همچنین پخش مراسم راهپیمایی مرکز استان و شهرستانها و گزارش های تلویزیونی و رادیویی به مدت 155 دقیقه اجتماع میثاق امت ولایی کرمان را با ولایت منعکس کرد.

علیرمضانی از عملکرد فضایی مجازی این مرکز در این رابطه نیز سخن گفت و افزود:فضای مجازی مرکز کرمان با تولید و انتشار 45 قطعه عکس نوشته و پوستر–انتشار 4 کلاکت کلیپ تصویری و یک موشن گرافیک و همچنین 15 مورد توئیت های مرتبط با موضوع فتنه توانست عملکردی مطلوبی را با رویکرد حماسه 9 دی انجام دهد .

 

انتهای پیام/س

 

تشریح برنامه های صدا وسیمای کرمان با موضوع حماسه 9دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.