راهداران راهدارخانه چهارده شهید از توابع بخش سیلوانا با بیشترین میزان بارش و با تمامی امکانات بارندگی‌های روز گذشته را مدیریت کردند.

بخش سیلوانا رکورددار بارندگی در ارومیه شدرئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارومیه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با اشاره به باز بودن ۱۰ ورودی شهرستان ارومیه گفت: تردد روان درتمامی محور‌های اصلی و فرعی با وجود ۱۰ ورودی در اولین ساعات صبح برقرار بوده و مشکلی در تردد نداشتیم و هم اکنون بازگشایی محور‌های روستایی در حال اجراست.

این مقام مسئول افزود: ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با ۱۳۱ نفر راهدار در اولین ساعات پس از بارش برف راهی جاده‌ها شده تا قبل از تردد مردم در اولین ساعات صبح محور‌ها را بازگشایی و با کمترین خطر احتمالی روبرو شویم.

وی با اشاره به آماده باش ۷ راهدارخانه ثابت و ۱۱ گشت راهداری در محور‌ها جهت ارائه خدمات به مسافران و رانندگان در راه مانده، یادآور شد: بیشترین میزان بارش طی روز گذشته پس از محور چهارده شهید، محور سرو با ۳۰ سانتیمتر ارتفاع برف و سپس گردنه قوشچی با ۲۰ سانتیمتر برف گزارش شده است.

حبیب زاده در پایان سخنان خود از ۶۵۰ تن نمک مصرفی طی دیروز و امروز اشاره کرد و از مردم خواست تا در صورت سفر ضروری اطلاعات راه‌ها را از سامانه گویای ۱۴۱ دریافت تا سفری ایمن پیش رو داشته باشند.
 
انتهای پیام/م
 

بارش برف در سیلوانا

برچسب ها: آب و هوا ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.