استاندار بوشهر در بازدید از سامانه سامد استانداری بوشهر به صورت مستقیم و تلفنی با شماری از مردم استان بوشهر گفتگو کرد.

گفت‌وگوی مستقیم و تلفنی استاندار با شماری از مردم استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، استاندار بوشهر در بازدید از سامانه سامد استانداری بوشهر با اشاره به رویکرد دولت برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به صورت مستقیم و رو در رو گفت: دولت همواره رسیدگی به مسائل و مشکلات قشر‌های مختلف مردم را در اولویت کاری خود قرار داده و برای انجام مطلوب این مهم سامانه سامد ۱۱۱ یکی از راهکار‌های خوب بوده است.

وی افزود: در جریان سفر‌های شهرستانی به نقاط مختلف استان، ملاقات عمومی با هم‌استان‌های عزیز داشتیم و به طوری که تاکنون با ۹۱۰ نفر از هم استانی‌ها به صورت مستقیم گفتگو کرده و به مسائل و مشکلات ایشان رسیدگی شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: امروز هم ضمن بازدید و دیدار با همکاران در سامانه سامد، با ۱۵ نفر از هم استانی‌ها به صورت تلفنی گفتگو صورت گرفت و دستورات لازم برای حل مشکلات ایشان داده شد.

گراوند تصریح کرد: مسئولان اجرایی استان باید نسبت به انجام دیدار‌ها و ملاقات‌های حضوری خود با ارباب رجوع حساسیت ویژه داشته و با رویکرد حل مشکلات ایشان، این نشست‌ها را برگزار کنند هر چند در سفر‌های شهرستانی مدیران کل به صورت جداگانه به شهر‌ها و روستا‌های مختلف سفر می‌کنند.

وی عنوان کرد: شنیدن مسائل و مشکلات مردم و تلاش برای رفع این مشکلات و همچنین ایجاد امید و نشاط در بین مردم باید در دستور کار ویژه مدیران باشد.

استاندار بوشهر یادآور شد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت استان بوشهر، توجه به مسائل و مشکلات مردمی و تکریم ارباب رجوع در مجموعه‌های مختلف است و در سفر‌های مختلف شهرستانی، ملاقات عمومی با مردم به صورت چهره به چهره در دستور کار بوده و هست.

انتهای پیام/م

استاندار بوشهر به صورت مستقیم و تلفنی با شماری از مردم استان بوشهر گفتگو کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
با عرض سلام و خسته نباشید و با تشکر از شما مقام مسئول
اینجانب درخواست ملاقات حضوری با استاندار محترم را دارم که تا کنون موفق به این ملاقات نشدم سوال اینجانب در مورد نحوه ارتباط مستقیم با استاندار میباشم