معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت ومنابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از اجرای طرح میز خدمت در تمامی بخش‌های منابع طبیعی استان و شهرستان‌ها خبر داد.

اجرای طرح میز خدمت در تمامی بخش‌های منابع طبیعی استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شاپور رضایی صبح دوشنبه در بازدید از روند اجرای طرح میز خدمت اظهار داشت: امیدواریم دایر شدن میز خدمت در ادارات منابع طبیعی بتواند گامی موثر در راستای تحقق حقوق شهروندی باشد.

وی خاطرنشان کرد: میز خدمت در اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری به گونه‌ای که در شان و منزلت ارباب رجوع باشد تشکیل شده است و کارکنان و حتی مدیران مطلع و دارای اختیار برای پاسخگویی سریع‌تر به ارباب رجوع حضور دارند و دیگر لازم نیست مردم برای انجام کار‌های خود در طبقات ادارات سرگردان شوند.

رضایی گفت: تلاش داریم اداره کل منابع طبیعی در مرکز استان و شهرستان‌ها از اولین سازمان‌هایی باشد که بستر راه اندازی میز خدمت با هدف پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم به عنوان یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های اصلی خود را انجام داده باشد.

معاون توسعه برنامه ریزی، توسعه مدیریت ومنابع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به اهمیت رضایتمندی مردم استان و افزایش سطح دسترسی به خدمات منابع طبیعی تصریح کرد: بدون شک شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد دایر کردن میز خدمت در اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان‌ها بتواند در نهایت به رضایتمندی عمومی در سطح جامعه منجر شود و مطالبات اداری مردم نیز تسریع یابد.

انتهای پیام/م

راه‌اندازی میز خدمت در همه بخش‌های منابع طبیعی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.