مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: انتقال خط دوم آب زرینه رود به تبریز یا احداث خط لوله غیر عامل منتفی است.

انتقال آب  از زرینه رود به تبریز  منتفی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،یوسف غفارزاده مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت:احداث خط لوله  ،جایگزین لوله‌های بتنی قبلی است.
 
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه صفر تا صد این پروژه فقط یک خط انتقال است، گفت: با توجه به اینکه لوله‌های بتنی عمر مفید خود را کرده اند و ترکیدگی در این مسیر‌ها زیاد بود ترمیم این لوله‌ها هم زمان بر است و موجب قطعی آب شرب آذربایجان شرقی می‌شود لذا در این مسیر هر جا لوله بتنی کار شده است با لوله‌های فولادی جایگزین می‌کنیم.
 
غفارزاده ادامه داد: تا امروز ۹۰ کیلومتر از لوله‌های بتنی را جایگزین کرده ایم و طول لوله‌های فولادی مسیر به ۱۶۰ کیلومتر رسیده است و حدود ۱۲ کیلومتر از مسیر مانده که لوله هایش قدیمی و بتنی است و از این مقدار هم بخشی در خاک میاندوآب واقع شده است که امیدواریم با تدابیر فرماندار میاندوآب نسبت به تعویض این لوله‌ها هم اقدام گردد.

مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه گفت: تامین لوله و کلیه اتصالات ۱۲ کیلومتر از مسیر انتقال آب به روستای نوروزلو توسط آب منطقه‌ای تبریز انجام خواهد شد و بقیه امور هم توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی انجام می‌شود و عملیات اجرایی پروژه از فروردین ۹۸ آغاز خواهد شد.
 
قهرمانی ادامه داد: قطعا در سال ۹۸ روستا‌های نوروزلو، قشیشلاق، قاریاغدی و علیارکندی نیز از نعمت آب شرب بهره‌مند خواهند شد و این خواسته به حق مردم این منطقه بود که امیدواریم هر چه سریعتر محقق شود و تا امروز هم ظلم بزرگی به مردم نوروزلو شده است که از نعمت آب بی بهره بودند.
 
انتهای پیام/م

 

سفر مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی به میاندوآب

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.