دبیر چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات در استان یزد گفت: پنج داور چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در یزد مشخص شدند.

چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی داورهای خود را شناختسهیل شریعتمداری دبیر چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات در استان یزد در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: پنج داور چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در یزد مشخص شدند.

وی جشنواره داوران را علی اکبر قاضی زاده، محمود مختاریان، فریدون صدیقی، مهرداد خلیلی و علی رضا کتابدار داوری معرفی کرد.

دبیر چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات یزد زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره را هفته اول اسفند اعلام کرد و گفت: در این جشنواره ١٧١ نفر از استان‌های فارس، یزد و کرمان با ٦٠٤ اثر در ۲ بخش اصلی و ویژه شرکت کردند.

وی ادامه داد: یزدی‌ها با ارسال ٤٠٣ اثر بیشترین مشارکت را در جشنواره داشتند و پس از آن، فارس با ١٥٦ اثر و کرمان با ٤٥ اثر در رده‌های بعدی مشارکت در چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌ها قرار دارند.

شریعتمداری گفت: از ٦٠٤ اثر ارسال شده، ٤٢٠ اثر در بخش اصلی و ١٨٤ اثر در بخش ویژه شرکت کردند که در بخش اصلی گزارش و در بخش ویژه موضوع مصرف بهینه آب بیشترین تعداد آثار را به خود اختصاص داده است.

چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی، نمایندگی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با نام فرخی یزدی با حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

معرفی داورهای چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، نمایندگی خبرگزاری‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار