رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر گفت: ملاير در دوازدهمين نمايشگاه بين‌المللی گردشگری و صنايع وابسته در تهران شرکت خواهد کرد.

شرکت ملایر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم جلیلی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر به ظرفیت شهرستان ملایر در حوزه مبل و منبت و ملی شدن آن اشاره کرد و افزود: ملایر در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران شرکت خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در تهران برگزار خواهد، گفت: با توجه به اینکه برای استان همدان یک غرفه در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است ،شهرستان ملایر نیز با حضور در این نمایشگاه معرفی مبل و منبت ملایر را در برنامه خواهد داشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر افزود: حضور ملایر در این نمایشگاه با همکاری شهرداری ملایر، تعاونی دهیاران، بخش خصوصی و دیگر دستگاه‌های مرتبط انجام خواهد شد.

جلیلی ادامه داد: هدف ما از حضور در این نمایشگاه معرفی مبل و منبت ملایر،  پتانسیل‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه اولین جلسه کمیته خدمات سفر نیز در ملایر تشکل شده است، گفت: در این زمینه ۱۰ کمیته تشکیل شده که قرار است تا قبل از شروع سال نو برنامه‌های خود را در راستای ارائه خدمات مناسب برای ایام نوروز ارائه دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایربا بیان اینکه به بخشداری‌ها نیز تاکید شده کمیته فرعی خدمات سفر را در بخش‌ها تشکیل دهند گفت: باید تلاش شود ۲ ویژگی بارز شهرستان یعنی «شهر جهانی انگور» و «شهر ملی مبل و منبت» با تبلیغات مناسب بیشتر شناسانده و این ۲ خصیصه بهتر دیده شود.

وی  بیان کرد: اداره میراث فرهنگی نیز برنامه‌های خود را در قالب نوروزگاه و برنامه‌های فرهنگی با احیای آداب و رسوم گذشته ،بازی‌های محلی و بومی در روستا‌ها خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

ملایر در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شرکت می کند

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.