مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان گفت:مطالبات موسسات بخش خصوصی طرف قراداد باسرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان تا پایان سال ۱۳۹۶ صددر صد پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسلم آشوری معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان و مدیر سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: با تخصیص اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال از طرف سازمان بیمه سلامت ایران به حوزه شمال استان اصفهان تمام مطالبات بخشی خصوصی اعم از پزشکان، داروخانه ،فیزیوتراپی،آزمایشگاه،رادیولوژی به طور کامل تا پایان سال 96 پرداخت شد.

وی با اشاره به مبلغ پرداخت شده به دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: مبلغ حدود 108 میلیارد ریال بابت مطالبات 96 به این دانشگاه پرداخت شد که این مبلغ بخش زیادی از مطالبات دانشگاه تا پایان سال 96 را در بر می گیرد.

دکتر آشوری پرداخت صد در صدی مطالبات رانشان دهنده پیگیری های ارزشمند مدیرعامل محترم سازمان بیمه سلامت کشور و ایجاد یک انضباط مالی در بیمه سلامت دانست و گفت: امیدواریم با کمک وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه به همین روند منظم ادامه داشته باشد تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن به بیمه شدگان تحت پوشش ارائه خدمت کنیم.

وی در پایان تعداد موسسات طرف قراداد با سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان –کاشان را 500 موسسه اعلام کرد .

 

انتهای پیام/م

 

پرداخت مطالبات موسسات طرف قراداد با بیمه سلامت شمال استان اصفهان-کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.