مدیر‌کل کمیته امداد اصفهان گفت:: در ۹ ماهه سال جاری این نهاد بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان برای پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی ۱۱ هزار و ۴۷۵ خانوار مددجو هزینه کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین‌پور مدیر‌کل کمیته امداد اصفهان، اظهار کرد : این نهاد حق بیمه تأمین اجتماعی 11 هزار و 475 خانوار مددجو را پرداخت می کند.
وی ادامه داد: برای این منظور کمیته امداد اصفهان در 9 ماهه سال جاری از محل اعتبارات دولتی بیش از 10 میلیارد و 873 میلیون تومان هزینه کرد.
مدیر‌کل کمیته امداد اصفهان دو دسته از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را واجد شرایط بهره‌مندی از این خدمت اعلام کرد و گفت: زنان سرپرست خانوار بالای 45 سال و همچنین مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.
متین‌پور ارائه این خدمت به مددجویان را مبتنی بر یک نگاه بلندمدت درزمینهٔ توانمندسازی این نیازمندان دانست و توضیح داد: زنان سرپرست خانوار با رسیدن به سن 55 سالگی و دارا بودن 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند و با کمتر شدن بار مالی حمایت از آن‌ها منابع بیشتری برای رسیدگی به سایر نیازمندان در اختیار این نهاد باقی می‌ماند.
وی با اشاره به سایر خدمات این نهاد، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تقریباً تمامی مددجویان تحت حمایت از خدمات یک سازمان بیمه پایه بهره‌مند هستند.
مدیر‌کل کمیته امداد اصفهان ادامه داد: مددجویان ساکن در شهرهای با جمعیت بالای 20 هزار نفر از بیمه کمیته امداد و مددجویان ساکن در روستاها و شهرهای با جمعیت زیر 20 هزار نفر از پوشش بیمه سلامت روستائیان بهره‌مند هستند.

متین‌پور ارائه بیمه مکمل درمان را از دیگر خدمات مهم این نهاد برشمرد و گفت: تقریباً تمامی جامعه تحت حمایت این نهاد از پوشش بیمه مکمل کمیته امداد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/م

بهره‌مندی مددجویان اصفهانی از پوشش بیمه مکمل کمیته امداد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.