رییس بیمه سلامت نطنز گفت : ۲۲ هزار نفر بیمه‌شده زیر پوشش بیمه سلامت شهرستان نطنز از خدمات درمانی ۴۰ مرکز درمانی دولتی و خصوصی بهره مندند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد تدبیری رییس بیمه سلامت نطنز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ۴۰ مرکز درمانی دولتی و خصوصی با اداره بیمه سلامت نطنز همکاری داشته و افراد زیر پوشش این بیمه با عقد قرارداد با این مراکز می‌توانند از خدمات درمانی استفاده کنند.

وی گفت : ۴۰ مرکز دولتی و غیردولتی شامل چهار داروخانه ، ۱۱ پزشک ، چهار دندانپزشک ، سه آزمایشگاه، چهار فیزیوتراپی ، چهار رادیولوژی ، دو بیمارستان و شش درمانگاه است.

رییس بیمه سلامت نطنز تصریح کرد : این حرکت ، در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر و دسترسی آسان بیمه‌شدگان به خدمات مورد نیاز با مؤسسات و مراکز بهداشتی و درمانی است.

تدبیری با بیان اینکه تعداد بیمه‌شدگان زیر پوشش بیمه سلامت شهرستان نطنز ۲۲ هزار نفر است ، تصریح کرد : ۹۰ درصد هزینه‌های درمانی بستری و ۷۰ درصد هزینه‌های سرپایی در بخش دولتی بر عهده سازمان بیمه سلامت و در بخش خصوصی نیز مبنای پرداخت بر اساس تعرفه‌های دولتی مصوب هیئت وزیران بوده و پرداخت مابه التفاوت بخش خصوصی و دولتی بر عهده بیمه‌شدگان است.

وی اضافه کرد : امکان تأیید اینترنتی نسخه‌های پزشکی دارویی بیمه‌شدگان تحت پوشش که داروهای درخواستی آنان نیاز به تأیید دارد ، فراهم شده است و بیمه‌شدگان  می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌های طرف قرارداد نسخ را به صورت اینترنتی تأیید و از داروخانه دریافت کنند.

انتهای پیام/م

۹۰ درصد هزینه بستری بیماران بر عهده بیمه سلامت است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار