رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان بابیان اینکه ۷ هزار و ۶۰۹ تخلف در بازرسی از واحد‌های صنفی همدان کشف شد، گفت: گرانفروشی، عدم درج قیمت و کم فروشی بیشترین تخلفات بود.

کشف بیش از ۷ هزار تخلف در بازرسی از واحد‌های صنفی همدانعلیرضا شجاعی ،رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان بیان کرد: مهم‌ترین تخلفات پیگیری شده از این گزارشات در مورد عدم درج قیمت، گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور بود.
وی افزود: تعداد بازرسی‌ها در حوزه واحد‌های تولیدی صنعتی ۱ هزار و ۳۶۰ مورد بوده که ۲۲ متخلف شناسایی شد، ضمن اینکه در بخش تولیدی صنفی نیز ۷ هزار و ۴۴۶ بازرسی انجام و ۷۰۵ واحد متخلف شناسایی شد.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه در حوزه انبار و سردخانه یک هزار و ۵۸۹ بازرسی پرونده شد، تصریح کرد: ۴ هزار و ۹۰۱ بازدید در حوزه عمده‌ فروشی انجام و ۳۲۶ پرونده تخلف تشکیل شده است.
شجاعی با اشاره به اینکه ۶۳ هزار و ۸۲۴ بازرسی در حوزه خورده فروشی در استان انجام و ۵ هزار و ۱۱۳ پرونده در این راستا تشکیل شده است، ابراز کرد: در حوزه خدماتی نیز ۱۶ هزار و ۸۵۰ بازرسی با تشکیل یک هزار و ۴۴۳ پرونده تخلف انجام شد.
انتهای پیام/ص.ف

عدم درج قیمت مهمترین تخلف در بازار همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.