معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ۳ هزار و ۳۵۲ مورد شکایات مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ و ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت دریافت و بررسی شده است.

ثبت ببش از ۳ هزار شکایت مردمی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدانعلیرضا شجاعیان معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به لیست کالا‌ها و خدماتی که بیشترین تعداد شکایت را داشتند، بیان کرد: در این مدت گوشت با ۱۳۶ تن، برنج با ۱۲۵ تن و  میوه و سبزیجات با ۷۳ تن به ترتیب بیشترین سهم شکایات را در بخش کالا و خدمات به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: قارچ ۶۹ تن، حبوبات ۲۰ تن، روغن نباتی ۲۵ تن، شیر ۱۹ تن، قند و شکر ۱۷ تن و پودر شوینده با ۸ هزار و ۸۵۰ تن از دیگر کالا‌های مورد تخلف بود.

سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان عنوان کرد: بیشترین تعداد شکایات دریافتی به ترتیب عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۶۳۰ مورد، تخلف گرانفروشی با ۲ هزار و ۲۱۴ مورد، و کم فروشی با هزار و ۲۴۸ مورد بوده است.

شجاعی به افزایش ۱۹۰ درصدی گزارش‌های کتبی و حضوری مردمی اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۳ هزار و ۴۰۰ گزارش مردمی از واحد‌های صنفی به سازمان صنعت و معدن اعلام شد که ۲ هزار و ۱۴۵ مورد نیز گزارش کتبی و حضوری بوده و در زمینه گزارشات حضوری رشد داشته‌ایم.

وی ادامه داد: افزون بر شکایت‌های حضوری و کتبی یک هزار و ۲۰۷ فقره شکایت از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان گزارش شده است.

شجاعیان  سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان از طریق شماره تلفن ۱۲۴ شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقاد، پیشنهاد و نظرات مردمی معرفی کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را اعلام تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ص.ف

ثبت تخلفات در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.