مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 80 میلیارد ریالی برای متخلفین در 8 ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

جریمه 80 میلیارد ریالی برای متخلفین در تعزیرات حکومتی استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد:در هشت ماهه امسال ۷ هزار و ۹۵ فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و افزود: بیش از ۸۰ میلیارد ریال جریمه برای متخلفین ثبت شده است.

وی در توضیح پرونده های تشکیل شده افزود: ۵ هزار و ۹۵۱ فقره از پرونده های تشکیل شده مربوط به حوزه کالا و خدمات است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار داشت: ۶۹۳ فقره از پرونده های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان همدان طی ۸ ماهه نخست امسال نیز در زمینه قاچاق کالا و ارز است.

حسن پور با بیان اینکه ۴۵۱ فقره از پرونده ها به حوزه بهداشت، دارو و درمان مربوط می شود، گفت: از مجموع پرونده های ارسال شده به تعزیرات حکومتی استان همدان در حوزه کالا و خدمات ۱۰۰ درصد، در حوزه قاچاق کالا و ارز بیش از ۱۰۹ درصد و در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز ۱۰۰ درصد رسیدگی و مختومه شده است.

وی ادامه داد: متخلفان در این زمینه در مجموع به پرداخت ۸۰ میلیارد و ۳۹۹ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۲۷۵ ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: از مردم تقاضا داریم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اعلام کنند. 

انتهای پیام/ب

تشکیل 7 هزار و ۹۵ فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی همدان

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.