مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید بهشتی، به عنوان مدرسه نمونه اقامه نماز خوزستان برگزیده شد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش  بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: در دین مبین اسلام، نماز ستون دین، معراج مومن و مایه خشنودی خداوند است.

وی افزود: حوزه پرورشی در زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ نماز در مدارس بهبهان اقدامات مفید و سودمندی انجام داده است که اجرای طرح مبین در مدارس متوسطه اول و اقامه نماز روزانه با حضور ائمه جماعت در مدارس از مهمترین فعالیت‌های صورت پذیرفته است.

عبدی پور اضافه کرد: ستاد اقامه نماز استان خوزستان هر ساله بر اساس معیار‌های مشخص ۱۳۰ دستگاه در استان را از لحاظ شاخص نماز مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد و دستگاه‌های برتر را معرفی و تقدیر می‌کند که امسال آموزش و پرورش خوزستان در بین دستگاه ها، شایسته تقدیر ویژه در حوزه نماز قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ضمن ابراز شعف از پرورش و تربیت دانش آموزان با فرهنگ معنوی و الفت و با نماز گفت: بر این اساس با توجه به نظر اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و رای هیات ارزیابی داوری اقامه نماز استان، دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید بهشتی، به عنوان مدرسه نمونه نمازی استان برگزیده شد.

وی در پایان کسب این عنوان ارزنده تربیتی را به علی علیپور مدیر منتخب مدرسه نمونه نمازی، معلمان، مربیان، امام جماعت و دانش آموزان نمازگزار این دبیرستان تبریک گفت و برای آنان آرزوی توفیقات روز افزون کرد.

انتهای پیام/م

توجه به اقامه نماز در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.