معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه گفت:: در ۹ ماه گذشته فولاد مبارکه با دستیابی به سود حدود ۷ هزار میلیارد تومان، نسبت‌به مدت مشابه سال قبل رشد ۹۰ درصدی را به ثبت رساند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرحسین نادری معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه اظهار کرد : شرکت فولاد مبارکه  به‌عنوان پیشرو در صنعت فولاد کشور همواره عملکرد موفقی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت تولید و درآمدزایی در اقتصاد کشور تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه با همکاری مدیران و کارکنان خود به‌عنوان یکی از ارکان اصلی صنعت و اقتصاد کشور توانسته است در 9 ماه گذشته معادل 16.150 میلیارد تومان درآمد به ثبت برساند که نسبت به مدت مشابه سال  گذشته 46 درصد رشد داشته است.

معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه با بیان این‌که این میزان سود و درآمد رکوردی جدیدی در کارنامۀ درخشان فولاد مبارکه است ، گفت : 932 ریال سود به ازای هر سهم ارمغان این تلاش‌ها برای سهامداران است که  به رغم همۀ محدودیت‌ها به دست آمده است.
نادری در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در سال جاری تاکنون 747 هزار تن انواع محصولات شرکت به بازارهای هدف صادر شده است.

 وی از افزایش تولید و افزایش بهره‌وری و نرخ فروش محصولات به‌عنوان عوامل اصلی تأثیرگذار بر افزایش درآمد شرکت فولاد مبارکه یاد کرد.

انتهای پیام/م

 رشد 90 درصدی سود فولاد مبارکه در 9ماهه سال جاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار