معاون اجرای طرح‌های شرکت فولاد مبارکه از آغارنصب چادر‌های سقف ورزشگاه نقش جهان خبر داد و گفت : مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مصمم است که ورزشگاه نقش‌جهان هرچه زودتر تکمیل شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد سعیدبخش معاون اجرای طرح‌های شرکت فولاد مبارکه در بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی امروز با اشاره به آغاز عملیات نصب چادر های سقف ورزشگاه نقش جهان گفت : نصب چادرها در مجموع 120قطعه است و بر اساس قول پیمانکار تا پایان خرداد سال آینده نصب می شود.
وی ادامه داد : پیمانکاری که انجام امور مربوط به طبقه دوم را بر عهده دارد نیز متعهد شده است که اقدامات باقیمانده را تا سی‌ام بهمن ماه امسال به پایان برساند.
وی گفت : نیم ‌پله‌های موردنیاز برای طبقه دوم نیز ساخته شده و 1200 عدد از این نیم‌پله‌ها به ورزشگاه منتقل شده است.
معاون اجرای طرح‌های شرکت فولادمبارکه گفت : مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مصمم است که ورزشگاه نقش‌جهان هرچه زودتر تکمیل شود و قرار است چهارشنبه هر هفته در نشستی برای بررسی روند تکمیل ورزشگاه در این ورزشگاه حضور پیدا کند.
سعید بخش درباره برآورد هزینه تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان گفت:  تاکنون 40میلیارد تومان در این ورزشگاه هزینه کرده‌ایم و حدود 12میلیارد تومان برای تکمیل کارهای باقیمانده از جمله سامانه های صوتی و تصویری ، نصب ژنراتور، آسفالت جاده‌ها و پارکینگ‌ها نیاز است.
ورزشگاه نقش جهان اصفهان 12آبان ماه سال گذشته پس از 23سال مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م

هزینه تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان حدود 12میلیارد تومان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار