نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، توجه به معیشت مردم جدی‌تر باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در جلسه دبیران کارگروه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توجه به معیشت و تنگ‌دستی مردم باید جدی‌تر باشد گفت: موضوع معیشت اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد و مشاهده می‌کنیم برخی برای تأمین نیاز‌های روزمره دچار مشکل هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: مردم اگر بدانند این شرایطی که آن‌ها دارند، مسئولان نیز مانند آن‌ها در گذران زندگی مشکلاتی دارند و درک مشترکی بین مردم و مسئولان وجود دارد، سخت‌ترین مشکلات را تحمل می‌کنند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: آن چیزی که کار را برای مردم سخت و دشوار می‌کند، رفاه‌طلبی کسانی است که مردم انتظار ندارند.

وی گفت: تفاوت چندین و چند برابری دریافتی حقوق و معیشت مسئولانی که اصلاً نمی‌توانند درک کنند مردم در چه شرایط دشواری زندگی می‌کنند، دنیاطلبی مسئولان در قبال فقر، فلاکت و بیکاری مردم است و این‌ها نگران کننده است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تأکید بر اینکه مبارزه با مفاسد و ظلم‌ها ذائقه مردم را شیرین می‌کند، گفت: در استان قزوین در مبارزه با مفاسد، جدیت بیشتری نسبت به گذشته به وجود آمده است و امیدواریم همه مسئولان برای مبارزه با مفاسد پای کار بیایند و خودشان را نیز از هر گونه فسادی دور نگه دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: انقلاب زلال است و افراد آلوده را پس خواهد زد و به خاطر همین است که آلودگی متخلفان به راحتی دیده می‌شود.

وی با اشاره به آفت‌ها و آسیب‌هایی که انقلاب را تهدید می‌کند، اضافه کرد: دنیاخواهی، مقام‌پرستی، نگاه‌های حزبی و جناحی و رفیق‌بازی، آسیب‌ها و آفت‌های نگران کننده‌ای است که باید از آن‌ها پرهیز شود تا عملکرد‌ها در عرصه تحقق آرمان‌های والای انقلاب اثرگذارتر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه افزود: توجه به ابعاد معنوی، فرهنگی، علمی، سیاسی، صنعتی و رسانه‌ای باید با هم دیده شود و از کنار آن‌ها به سادگی عبور نکنیم.

وی اضافه کرد: بسیج رسانه‌ای در فضا‌های مختلف می‌تواند نقش مؤثری در ابعاد مختلف انقلاب اسلامی داشته باشد و باید برای تحقق این رسالت از فضای مجازی نیز به خوبی بهره‌برداری کرد.

امام جمعه قزوین بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر تأکید کرد و گفت: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه و با عزت برگزار کنیم و بدانیم همیشه فرصت خدمت برای ما فراهم نیست و از این فرصت‌ها به گونه‌ای بهره‌برداری کنیم که در آخرت بتوانیم پاسخگوی اعمال خود باشیم.

علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین هم در این نشست گفت: طبق برنامه ریزی ها، فضاسازی محیطی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها در مرکز استان، و شهرستان‌ها بلکه در سطح روستا‌ها نیز صورت خواهد گرفت.

فرخ زاد افزود: از انجام هزینه‌های گزاف برای تبلیغات و اطلاع رسانی جلوگیری خواهد شد و اعتقاد داریم با ظرفیت‌های موجود هم می‌توان کار‌های خوبی انجام داد.

معاون استاندار گفت:با توجه به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه، برنامه ریزی‌ها به نحوی صورت گرفته تا بعد از ۲۲ بهمن جشن‌های چهل سالگی انقلاب در استان برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

جلسه دبیران کارگروه‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.