نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مردم از حقوق‌های نجومی و کاخ‌نشینی مسئولان گلایه‌مند هستند و باید در عمل فاصله بین مردم و مسئولان از میان برود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار اعضای کارگروه نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی استان گفت: مردم باید در عمل عدالت ببینند و فاصله کمی را بین خودشان و مسئولان مشاهده کنند تا مشکلات را تحمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: اگر مردم ببینند مسئولان هم مانند آن‌ها حقوق می‌گیرند و با همان حقوق زندگی می‌کنند راحت‌تر با مشکلات کنار می‌آیند، اما وقتی می‌بینند مسئولان حقوق‌های ۲۰ میلیونی دریافت می‌کنند، کامشان تلخ می‌شود.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: اگر مردم بشنوند مبلغ کلانی با رانت و زد و بند‌های پشت پرده به حساب کسی واریز می‌شود، یا ببینند مسئولان کشور در کاخ‌های میلیاردی ساکن شده‌اند در حالی که آن‌ها با مشکلات بسیار زیاد صاحب خانه‌ای اجاره‌ای شده‌اند گلایه‌مند می‌شوند.

وی ، نظارت دقیق بر بازار را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: وقتی ارز کشور با یک چندم قیمت بازار در اختیار وارد کننده‌ای قرار می‌گیرد تا محصولات ضروری جامعه را وارد کند، باید نظارت دقیقی بر کار آن‌ها شود تا کسی خیانت نکند و زندگی مردم با مشکل مواجه نشود.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه باید جلوی قاچاق دام از استان قزوین گرفته شود، گفت: رسانه‌ها در گزارشی نشان دادند که قاچاق دام از استان به راحتی انجام می‌شود و متولیان امر باید با این پدیده برخورد جدی کنند.

انتهای پیام/ک

دیدار امام جمعه قزوین با اعضای کارگروه نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.