نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید تلاش کرد تا قرآنی بود چرا که قرآن بستر پرورش فرهیختگان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در همایش فرهیختگان فرهنگی کارکنان نیروی انتظامی استان با بیان اینکه قرآن بستر پرورش فرهیختگان است گفت: در قران بسیار از فرهیختگان صحبت شده که ایمان عمیق وعمل صالح برای خداوند در آن‌ها موج می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: فرهیختگان با شنیدن اوصاف خداوند دگرگون می‌شوند؛ آن‌ها ایمان بالایی دارند و به محض بدست اوردن تمکن مالی دین را اقامه می‌کنند.

وی، هدایت‌خواهی را از نشانه‌های فرهیختگی دانست و گفت: آن‌هایی که عطش دارند تا چیزی را درک کنند، خواستار علوم ربانی و اهل ذکر هستند.

آیت الله حسینی نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری هم در این همایش گفت: احکام دین و سیاست هر کدام دلایلی دارد که خداوند برای امت اسلامی برقرار کرده است.

وی با بیان اینکه نیاز به انسجام داریم، افزود :  ملت ایران در زیر سایه رهبر انقلاب به پیروزی خواهند رسید.

آیت الله حسینی گفت: اگر زیر سایه رهبری باشیم از هر گونه گزند وآسیب در امان هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین هم در این همایش گفت: دفاع هوشمندانه در جنگ رسانه‌ای دشمن یکی از مهمترین اهداف این همایش است چراکه دشمنان برای اخلال در جامعه برنامه ریزی‌های بسیاری کرده اند و لازم است برای جلوگیری از این فعالیت‌ها هوشمندانه عمل کنیم.

سرهنگ حاجیان اضافه کرد: پلیس در عرصه‌های مختلف با توانمندی کامل آمادگی مقابله با هر تهدیدی را دارد.

وی افزود: حضور جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرز‌ها دشمنان را ترسانده و دشمن از طریق جنگ نرم می‌خواهد کشور را نابود کند که این موضوع کمک همه دستگاه‌ها به ویژه مردم را می‌طلبد.

انتهای پیام/ک

همایش فرهیختگان فرهنگی کارکنان نیروی انتظامی استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.