ناظمی از تصویب تنظیم مقررات اجازه و تعرفه‌ی مربوط به استفاده‌ی بخش غیردولتی از پایگاه‌های داده دولتی خبر داد.

تصویب اجازه استفاده بخش غیر دولتی از پایگاه‌های داده دولتی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حاشیه پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف، توضیحاتی درباره ضرورت حمایت دولت در رشد استارتاپ‌ها ارائه کرده بود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در خصوص حمایت دولت در افزایش استارتاپ‌ها گفته بود: تنها در صورتی که دولت بتواند باعث رشد سریعتر و با دوامتر استارتاپ‌ها شود این حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها مفید خواهد بود و البته نباید این حمایت‌ها به مداخله نزدیک شود.

ناظمی به اهمیت پذیرش شکست در پروژه اشاره کرده و افزود: شرکت‌ها و استارتاپ‌ها همواره به افتخارات و دستاورد‌های خود توجه می‌کنند در حالی که می‌توان با تمرکز بر شکست‌ها به موفقیت‌های بزرگی نایل شد و با مستند سازی شکست و پذیرش آن می‌توان گام‌های مثبتی در جهت موفقیت برداشت.

در راستای همین مصاحبه رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با انتشار توئیتی در صفحه توییتر خود به تصویب تنظیم مقررات اجازه و تعرفه‌ی مربوط به استفاده‌ی بخش غیردولتی از پایگاه‌های داده دولتی اشاره کرده است.

متن توییت ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران به شرح زیر است.

امروز کمیسیون تنظیم مقررات اجازه و تعرفه‌ی مربوط به استفاده‌ی بخش غیردولتی از پایگاه‌های داده دولتی را تصویب کرد. امیدواریم نخستین بهره‌برداری از داده دولتی توسط اپلیکیشن‌ها و استارت‌آپ‌ها را در همین هفته آغاز نماییم.

 

/

 


بیشتر بخوانید: استقبال مردم از اپلیکیشن‌های خدماتی در ایران بیشتر از اپلیکیشن‌های سرگرمی است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار