مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : یک دستگاه سونوگرافی فول آپشن ساخت یکی از کمپانی‌های اروپایی تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی شد .

ثلاث باباجانی صاحب دستگاه سونوگرافی شد

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : یک دستگاه سونوگرافی stationary فول آپشن ساخت یکی از کمپانی‌های اروپایی تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی شد.

وی گفت : با پیگیری‌های حوزه مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه، یک دستگاه سونوگرافی stationary فول آپشن ساخت یکی از کمپانی‌های اروپایی به ارزش تقریبی ۴۶۰ میلیون تومان تحویل شبکه ثلاث باباجانی شد.

وی گفت: پس از تجهیز بیمارستان صحرایی شهرستان مذکور به امکانات و تجهیزات تخصصی، این دستگاه گام مهمی در ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به شهرستان ثلاث باباجانی به حساب می‌آید.

وی اظهار داشت: در آینده نزدیک و پس از اتمام عملیات ساختمانی بیمارستان در حال ساخت این شهرستان، مقدمات تامین تجهیزات پزشکی متناسب با نیاز این خطه از استان به منظور خدمات رسانی مناسب به مردم شریف شهرستان زلزله زده ثلاث و باباجانی فراهم می‌گردد.

انتهای پیام/د

یک دستگاه سونوگرافی تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی شد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.