معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایرگفت: جشن انقلاب در ۱۰ بقعه شاخص این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن انقلاب در 10 بقعه شاخص ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم حسین‌خانی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به برنامه‌های اداره اوقاف در دهه فجر فاطمی اشاره کرد و افزود: ۲۰ نفر از مبلغان به مناطق مختلف با هدف سخنرانی در خصوص انقلاب اسلامی و سبک زندگی فاطمی اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت:برگزاری مراسم دهه فاطمیه و دهه فجر، مشاوره، برگزاری نمازاز جمله برنامه‌های این اداره در دهه فجر فاطمی در ملایر است.

حسین خانی به برگزاری جشن انقلاب در ۱۰ بقعه شاخص و امامزادگان ملایر اشاره کرد و ادامه داد: این مراسم به شکل ویژه در امامزاده عبدالله (ع) ملایر برگزار می‌شود.

وی توزیع نان رایگان در محلات حاشیه شهر، اطعام نیازمندان بر اساس نیت واقف، تخفیفات ویژه دندانپزشکی اوقاف، تخفیف نیم بها استخر سیفیه برگزاری محافل انس با قرآن و برنامه‌های فرهنگی را از برنامه‌های اداره اوقاف در دهه فجر فاطمی برشمرد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایراز برگزاری خیمه‌های معرفت در دهه فجر همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در امامزاده عبدالله (ع) ملایر و تکیه حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد و گفت: برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب در ۴۰ مسجد ملایر از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه فجر است.

حسین‌خانی از کمک ۴۰ میلیون تومانی واقف خیراندیش حاج رضا اسماعیلی به ۴۰ مسجد شهر ملایر در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: از کمک‌های این واقف برای تامین روشنایی و تجهیزات برای هر مسجد یک‌میلیون تومان اختصاص داده شده است.

وی از همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در یادواره شهدای انقلاب و روز ملی ملایر در روز ۲۱ بهمن ماه خبر داد و گفت: پذیرایی این مراسم توسط اداره اوقاف انجام می‌شود.

 گفتنی است؛ همزمان با دهه فجر از سوی موقوفه حاج رضا اسماعیلی به ۴۰۰ کودک یتیم زیر پوشش کمیته امداد برای هر کودک یک صد هزار تومان کمک‌هزینه پرداخت می‌شود.

 انتهای پیام/ب

برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب در ۴۰ مسجد ملایر

 

برچسب ها: دهه فجر ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.