سرپرست فرمانداری حمیدیه تاکید کرد:

مقابله با حوادث احتمالی با تعامل و همکاری مردم و مسئولان امکانپذیر است

سرپرست فرمانداری حمیدیه، مقابله با حوادث احتمالی را با تعامل و همکاری مردم و مسئولان امکانپذیر دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در جلسه مدیریت بحران این شهرستان که به منظور آمادگی و هماهنگی در راستای جلوگیری از وقوع بحران طغیان آب رودخانه، بر تعامل و همکاری مردم و مسئولان جهت مقابله با حوادث احتمالی تاکید نمود.

وی به جلسه مدیریت بحران استان و همچنین اخطاریه و هشدار‌های سازمان هوا شناسی و مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان مبنی بر پیش بینی وقوع باران شدید در روز‌های آتی اشاره کرد و بر حضور اعضای ستاد بحران در شهرستان و همچنین برگزاری برنامه کشیک مستمر جهت خدمات رسانی در سطح شهرستان تاکید کرد.

هاشمی بر آمادگی همه جانبه مدیران در زمان‌های بحرانی تأکید کرد و افزود: آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی و جلوگیری از بحران طغیان آب، برنامه ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در حمیدیه، با اشاره به مجاورت روستا‌های بخش مرکزی با رودخانه کرخه، خواستار هماهنگی و همکاری مردم بویژه روستائیان با دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای جلوگیری از وقوع بحران شد.

رئیس ستاد بحران حمیدیه در پایان، جهت رویارویی و مقابله با حوادث احتمالی، کلیه ادارات، شرکت‌ها و موسسات دولتی و غیر دولتی مستقر در شهرستان نسبت به در اختیار قرار دادن تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین خود جهت ترمیم و ایمن سازی ساحل رودخانه اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

لزوم همکاری مردم و مسئولان برای مقابله با حوادث

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار