معاون فرماندار شادگان از اجرای طرح خادم (خانواده آماده در مخاطرات) توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر با هدف آماده‌سازی خانواده‌ها در برابر حوادث و بلایا و ارتقاء توانمندی آنها خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،نعمت اله آلبوغبیش ،معاون فرماندار شادگان از اجرای طرح خادم (خانواده آماده در مخاطرات) توسط جمعیت هلال احمر شادگان خبر داد و بر لزوم همکاری ادارات جهت اجرای بهینه این طرح تأکید کرد.

وی اظهار کرد: این طرح با هدف آماده‌سازی خانواده‌ها در برابر حوادث و بلایا و ارتقاء توانمندی آنها به‌منظور کاهش خسارت‌های احتمالی حوادث طبیعی و غیر مترقبه و افزایش مهارت‌های لازم همزمان با استان و کشور از بهمن ماه جاری در شهرستان شادگان اجرایی می‌شود.

معاون فرماندار شادگان با تأکید بر ضرورت همکاری کلیه ادارات و نهادهای دولتی درجهت آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان یادآور شد: در طرح خادم با مراجعه به درب منازل و آشناسازی آنان با مخاطرات موجود در جامعه و ارائه راه‌های مقابله، آموزش‌های لازم داده می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح ملی خادم با شعار (خانواده آماده در مخاطرات) و مراجعه دوره‌ای به درب منازل و توزیع پوسترهای آموزشی، خانواده‌ها را در زمینه مقابله با حوادث آگاه می‌سازند.

آلبوغبیش با اعلام اینکه در این مرحله 700 خانوار تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند، افزود: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در اجرای این طرح 12 مرحله به هر خانوار مراجعه می‌کنند و با جمع‌آوری اطلاعات خانوارها و آموزش کمک‌های اولیه و تمرین عملی، جامعه هدف را در برابر حوادث آماده می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.