فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف و ضبط سه محموله برنج قاچاق در جاده ها طی چند روز اخیر توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره ادامه روند مبارزه با کالای قاچاق در محورهای این شهرستان بیان داشت:  ماموران ایست و بازرسی اندیمشک با کنترل خودروهای عبوری در پل زال موفق به توقیف 2 محموله برنج قاچاق 60 و 40 تنی شدند.

وی اظهار کرد: همچنین ماموران نیروی انتظامی در بخش الوار اندیمشک در بازرسی از یک تریلر محموله 20 تنی برنج قاچاق فاقد هرگونه مجوز قانونی و گمرکی کشف نمودند.

این مقام انتظامی افزود: این محموله ها فاقد مجوز گمرکی بوده و به صورت قاچاق قصد عبور از اندیمشک را داشتند که توسط ماموران نیروی انظامی این شهرستان ضبط شده و متخلفان به مراجع قانونی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی اذعان داشت: تلاش پلیس و دستگاه های امنیتی باعث ناامن شدن محور پل زال برای قاچاقچیان مواد مخدر و کالا شده است.

فرمانده انتظامی اندیمشک بر ضرورت همکاری هرچه بیش تر مردم با نیروی انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق تاکید و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قانون گریزان برخورد قاطع ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار