بیش از 290 كیلوگرم مواد مخدر کشف و 101 متهم تحت تعقیب دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران پلیس راه شهرستان ممسنی یك دستگاه كامیون را برای کنترل و بررسی مدارک در محور قائمیه - نورآباد، متوقف كردند.  

 
وی ادامه داد: ماموران هنگام بررسی مدارك خودرو متوجه وجود قطعات نصب شده اضافی زیر کامیون شدند که در بررسی به عمل آمده مشخص شد محل جاسازی مواد مخدر است و در بازرسی دقیق از این محل 281 كیلو و 300 گرم تریاك كشف و راننده خودرو دستگیر شد.  
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز در بازرسی از دو دستگاه اتوبوس در محورهای مواصلاتی، 9 كیلو و 560 گرم هروئین كشف كردند.  
سردار گودرزی اظهار کرد: در این خصوص دو نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
 
كشف بیش از 84 تن برنج قاچاق  
فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: با تلاش ماموران، 4 دستگاه كامیون متوقف و در بازرسی از آنها 84 تن و 480 كیلوگرم برنج قاچاق با ارزشی بالغ بر پنج میلیارد ریال كشف شد.  
سردار احمد علی گودرزی گفت: ماموران پاسگاه پل فسا هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود، به 4 دستگاه خودرو كامیون مظنون و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف كردند.  
 
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، 84 تن و 480 كیلوگرم برنج قاچاق كه بدون مدارك قانونی و گمركی بود، كشف شد.  
 
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری 8 نفر متهم در این رابطه، گفت: ارزش این محموله های قاچاق بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد شده است.  
 
101 متهم تحت تعقیب در دام پلیس  
فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری 101 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان خبر داد.  
سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر شیراز اجرایی شد.  
 
وی ادامه داد: در این راستا 101 نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینكه در این خصوص همه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: در سوابق این افراد جرایمی مانند سرقت، خرید اموال مسروقه، جرایم مواد مخدر، ایراد ضرب و جرح عمدی، اخلال در نظم عمومی و درگیری، جعل و كلاهبرداری، تمرد نسبت به ماموران انتظامی، قدرت نمایی با سلاح، جرایم تصادفات رانندگی، صدور چك بلامحل و جرایم مالی مشاهده می شود.  
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار