کیمیا عامری، تنیسور کرمانی که در قالب تیم هیئت تنیس فارس در رقابت های جام حذفی کشور حضور یافته بود، به فینال این مسابقات راه یافت.

شکیبا پورتقی مسئول کمیته برگزاری مسابقات هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: هشتمین دوره رقابت های تنیس جام حذفی تنیس باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور در بخش بانوان از دوم بهمن به مدت هفت روز به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاریست.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها ۵۲ تیم از استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سمنان، فارس، کرمان، مازندران، هرمزگان، همدان، یزد و جزیره کیش با سرداوری بهناز تعبدی با هم به رقابت پرداختند.

پورتقی با اعلام اینکه گلگهر سیرجان، ایلیاگسترسیرجان و فرودنیا کرمان به عنوان نمایندگان استان کرمان در این رقابت ها حضور داشتند، تصریح کرد: هر سه نماینده استان موفق شدند از مرحله گروهی رقابت ها عبور کرده و به جدول اصلی ۳۲ تیم راه پیدا کنند.

وی یادآور شد: متأسفانه در نهایت این نمایندگان از ادمه ی مسیر بازماندند و از گردنه ی رقابت ها حذف شدند.

پورتقی افزود: کیمیا عامری، تنیسور کرمانی که در قالب تیم هیئت تنیس فارس در این مسابقات حضور یافته بود، به فینال رقابت ها راه یافت.

وی رقابت های جام حذفی کشور را بزرگترین مسابقه تیمی بزرگسالان کشور دانست و تصریح کرد: این مسابقات هر سال بهمن ماه در کیش برگزار می شود.

یادآور می شود: دیدار فینال رقابت های جام حذفی تنیس بانوان کشور فردا در کیش پیگیری می شود.

انتهای پیام/ب

رقابت های تنیس جام حذفی بانوان کشور

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار