مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۷۳ کیلومتر طرح راهسازی با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد رستمی افزود: اکنون طول جاده‌های موجود دراستان بوشهر چهار هزار کیلومتر است در حالی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کمتر از هزار کیلومتر بوده است.

وی بیان کرد: بیش از ۳۰۰ کیلومتر طرح بزرگراهی در استان بوشهر در حال اجراست که با افتتاح آن طول بزرگراه‌های استان به هزار کیلومتر خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر همچنین از برگزاری آزمون نظام مهندسی در چند روز آینده خبر داد و افزود: این آزمون برای ورود به حرفه مهندسان، کاردانان و معماران تجربی استان برگزار می‌شود.

رستمی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان رشته‌های نظام مهندسی ساختمان، عمران، معماری، تأسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه برداری، ترافیک و شهرسازی بعد از گذشت سه سال از دریافت مدرک تحصیلی کارشناسی و دو سال بعد از تاریخ دریافت مدرک کارشناسی ارشد با تکمیل مراحل ثبت نام خود در دفتر مقررات ملی وزارت راه و شهر سازی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی گفت: شرکت کنندگان با کسب دست‌کم ۵۰ درصد امتیاز این آزمون می‌توانند پروانه اشتغال از اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر دریافت کنند و به‌صورت رسمی در حرفه مهندسی مشغول به‌کار شوند.

انتهای پیام/ک

بیش از ۳۰۰ کیلومتر طرح بزرگراهی در بوشهر در حال اجراست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.