فرماندار اسلام آباد غرب با اشاره به دستاوردهای حوزه فرهنگی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران گفت:هم اکنون ۱۷۲ فضای آموزشی با امکانات به روز در شهرستان فعال است.

فعالیت ۱۷۲ فضای آموزشی در اسلام آ باد غرب کریمی فرماندار اسلام آباد غرب  در گفتگو با  خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، با اشاره به دستاوردهای حوزه فرهنگی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران گفت:هم اکنون ۱۷۲ فضای آموزشی با امکانات به روز در شهرستان فعال است.

وی بیان کرد :هم اکنون ۱۷۲ فضای آموزشی، ۴ سالن ورزشی، ۴ کانون و دار القرآن، یک واحد پژوهشسرا، یک سالن چند منظوره همگی با امکانات به روز آموزشی در شهرستان فعال است ودر این راستا ۱۷۳۶ نفر فرهنگی خانم و آقا کار تعلیم و تربیت فرزندان این منطقه را عهده دارند.

وی گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی  در شهرستان تنها یک باب  کتابخانه عمومی  وجود داشت اما با  پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  اکنون ۶ باب کتابخانه عمومی  فعال است که نشان از تلاش گسترده  برای توسعه فرهنگ مناطق محروم دارد.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر  تعداد  جلد کتاب ها  در کتابخانه های عمومی  افزود: قبل از انقلاب ۲۷۲۱ نسخه  کتاب موجود بود ودر حال حاضر ۱۰۵ هزار و ۷۵۵جلد کتاب در کتابخانه ای شهرستان برای عموم مردم قرار گرفته است .

 

  وی  گفت: قبل از انقلاب اسلامی ایران  تنها یک واحد کانون پرورش فکری برای کودکان با امکانات بسیار اندک وجود داشت و خوشبختانه با تلاش های خوب در این زمینه هم اکنون ۳ کانون پرورش فکری با ۸ نفر نیروی انسانی در این حوزه فعالیت دارند.


انتهای پیام/ز
 


گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.