مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: در ایام الله دهه فجر هشت پروژه زیر بنائی کشاورزی و دامپروری در شهرستان کرمان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: در دهه  فجر هشت پروژه که شامل یک طرح آبیاری کم فشار، دو آبیاری تحت فشار، یک طرح کانال انتقال آب، دو طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی و دو طرح پرورش مرغ گوشتی به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: به میمنت ایام الله دهه مبارک فجر چهار طرح آب و خاک که شامل دو طرح آبیاری تحت فشار، یک آبیاری کم فشار و یک طرح کانال انتقال آب با هزینه کرد اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال که ۱۶.۸ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است به بهره برداری می‌رسد و ۲۱۶ هکتار اراضی این شهرستان به سیستم نوین آبیاری مجهز و ۱۰۰۰ متر کانال انتقال آب به سیستم انتقال آب شهرستان افزوده می‌شود.

مسعودی در ادامه اظهارکرد: دو طرح صنایع که شامل کارخانه بسته بندی انواع گوشت و سردخانه با ظرفیت ۴۹۴۰ تن و هزینه کرد ۳۳ میلیارد ریال و یک کارخانه عمل آوری، فرآوری و طعم دارکردن وبسته بندی گوشت انواع طیور و انواع دام با ظرفیت ۹۶۰ تن و هزینه کرد ۲۷ میلیارد ریال در این ایام به بهره برداری می‌رسد که پس از افتتاح این طرح‌ها ۹۰ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان بیان داشت: در این ایام دو طرح پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای با هزینه کرد ۲۳.۵ میلیارد ریال نیز افتتاح می‌گردد که این امر موجب اشتغال ۶ نفر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از چند طرح کشاورزی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار