مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:۹۱ پزشک و ۷۷۵ دانشجو به اردوهای جهادی در مناطق محروم اعزام شدند.  

اعزام ۹۱ پزشک و ۷۷۵ دانشجو به اردوهای جهادیبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بهمن الماسی   مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  با اشاره به اعزام ۹۱ پزشک و ۷۷۵ دانشجو به اردوهای جهادی گفت: در این مدت به بیش از ۲۱ هزار نفر در مناطق محروم خدمات ارائه شد.
 
 وی گفت:پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشک ، ماما ، پرستار ، کارشناسان بهداشت و دیگر کادر پیراپزشکی در این گروه‌های جهادی پزشکی حضور داشته‌اند. 
 
 بهمن الماسی گفت: ویزیت و توزیع رایگان دارو ، خدمات درمانی و عمومی، خدمات مشاوره، آموزش بهداشت و خود مراقبتی جهت پیشگیری از بیماری‌های شایع و معرفی علائم این بیماری‌ها ، دندانپزشکی ، مشاوره مامایی و پایش فشار و قند خون از جمله خدماتی است که در این اردوها ارائه شده است 
 
وی گفت: حضور تیم‌های جهادی دانشجویان در هر منطقه براساس بررسی‌های تیم بازدید و نیاز مردم مناطق و با اعلام نیاز شبکه بهداشت شهرستان‌ها بوده است.
 
وی افزود: خدمات‌دهی به مناطق محروم و کم برخوردار از اهداف اردوهای جهادی است و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق به کسب رتبه نخست و عنوان دستگاه برتر در برگزاری اردوهای جهادی در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در بررسی های وزارت بهداشت شده است.

انتهای پیام/ز

 

خدمات‌دهی به مناطق محروم و کم برخوردار از اهداف اردوهای جهادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.