معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در جشنواره رازی رتبه اول در میان دانشگاه های علوم پزشکی تیپ ۲ به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعلق گرفت.  

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  نجفی  معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت:در جشنواره رازی رتبه اول در میان دانشگاه های علوم پزشکی تیپ ۲ به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعلق گرفت.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رنکینگ کلی دانشگاه ها رتبه هشتم کشور را به دست آورده و بالاتر از همه دانشگاه های تیپ ۲ قرار گرفت.

نجفی افزود: دانشگاه کرمانشاه در محور تولید علم در شاخص برونداد بالاتر از همه دانشگاه های علوم پزشکی تیپ ۲ و در شاخص علم سنجی نیز از دانشگاههای مازندران و بقیه الله بالاتر قرار گرفت.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت: نداشتن زیرساختهای مناسب فیزیکی و تجهیزاتی، عدم اعتماد علمی به دانشگاههای نسل دوم و سوم در مدیریتهای مختلف دانشگاه در کنار لزوم ارتقای آموزش، عدم مشارکت مناسب گروه های بالینی در پژوهشهای دانشگاه و تمرکز بر کمیت طرح ها به جای توجه به کیفیت از جمله چالش های موجود در حوزه پژوهش است .

انتهای  پیام/ز


دانشگاه کرمانشاه  از دانشگاه های دیگر ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.