تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات یک میلیون دلار پاداش دریافت می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر از سد چین بگذرد و به نیمه نهایی جام هفدهم صعود کند. شاگردان کی روش پرتغالی در این مرحله باید رو در روی ژاپن قرار بگیرند و اگر پیروز شوند، پس از ۴۳ سال جواز حضور در فینال جام ملت‌های آسیا را کسب خواهند کرد.

تیم ملی ایران با ثبت پنج کلین شیت و ۱۲ گل زده موفق شد به نیمه نهایی جام ملت‌ها برسد و اکنون برای حضور در دیدار نهایی باید با سامورایی‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ژاپن) دیدار کند. تیم ملی پس از پیروزی مقابل شاگردان مارچلو لیپی و برای حضور در نیمه نهایی جام ملت‌ها پاداش یک میلیون دلاری دریافت خواهند کرد که حدود ۱۲۰ میلیارد ریال می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، تصمیم گرفت تا میزان پاداش تیم‌ها در جام ملت‌ها را ارتقا دهد و ضمن اینکه تمام تیم‌های شرکت کننده ۲۰۰ هزار دلار دریافت خواهند کرد و همچنین تیم قهرمان ۵ میلیون دلار، تیم دوم ۳ میلیون دلار و تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی جایزه یک میلیون دلاری دریافت خواهند کرد.

البته تیم ملی فوتبال ایران پس از اتمام مسابقه‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا پاداش قابل توجهی از سوی دولت و وزارت ورزش وجوانان دریافت کرد و هر بازیکن ۳ و کی روش ۶ هزار دلار دریافت کردند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، از ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

ایران ۳ - چین صفر/ دیوار چین فرو ریخت، یوز‌ها به نیمه نهایی رسیدند+فیلم

کی روش سر قول خود با مردم ایران می‌ماند

طارمی دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن را از دست داد


انتهای پیام/

سود ۱۲۰ میلیاردی تیم ملی فوتبال از حضور در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار