رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن با اعلام حمایت از ملی پوشان این کشور تاکید کرد در صورت باخت در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ذره‌ای از احترام به آن‌ها کم نمی‌شود.

قوت قلب رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن به سامورایی هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه ورزشی امارات، کوزو تاشیما رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در آستانه دیدار تیم‌های ملی ایران و ژاپن در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا درباره شرایط بازی و عملکرد سامورایی‌ها به بازیکنان شان قوت قلب داد و گفت: ما هم چنان از تیم ملی حمایت می‌کنیم. می‌خواهم به بازیکنان بگویم با شکست مقابل ایران هیچ چیز عوض نخواهد شد و هم چنان ما به شما وفاداریم.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه شرایط بازی با ایران بسیار خاص است، اما استراتژی فدراسیون فوتبال ژاپن حمایت از تیم ملی و سرمربی فعلی شان است. به باور هواداران ژاپنی، تیم ملی از روز‌های خوبش کمی فاصله گرفته که با پیروزی مقابل ایران تا حدی قابل جبران است.

کوزو تاشیما در ادامه خطاب به ملی پوشان ژاپن گفت: اصلا مهم نیست که تیم ملی مقابل ایران زیبا بازی کند، بلکه پیروزی در این بازی برای ما مهم است. به هر شکلی شده بازیکنان باید سعی کنند تا پیروز میدان باشند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن روز دوشنبه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۷:۳۰ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با یکدیگر بازی خواهند داشت. برنده این بازی شانس حضور در فینال این رقابت‌ها را دارد.


بیشتر بخوانید:

اولین اقدام امارات برای بازی ناجوانمردانه مقابل قطر

امید اصلی ژاپنی‌ها برای دیدار مقابل ایران/ سامورایی از دیار ترکیه!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
خودشونم میدونن مقابل ایران کم میارن
آخرین اخبار