اماراتی‌ها قصد دارند در بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ مقابل تیم قطر، بلیت رایگان پخش کنند.

امارات به بلیت‌های بازی مقابل قطر چوب حراج زد!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال امارات، مسئولان ورزش کشور امارات قصد دارند برای بازی مقابل تیم ملی فوتبال قطر در مرحله نیم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بلیت‌های بازی را به حراج گذاشته و میان طرفداران بلیت رایگان پخش کنند.

 اماراتی‌ها قصد دارند تمامی بلیت‌ها را به رایگان در اختیار شهروندان شان قرار دهند بلکه از حضور آن‌ها در بازی بهره‌مند شوند و به نظر می رسد سهم قطری ها از سکو های این ورزشگاه در روز بازی با امارات بسایر ناچیز است و به احتمال فراوان اعتراض قطری ها را به همراه خواهد داشت.

از نظر حقوقی و قانونی، مسئولان ورزش کشور امارات حق انجام چنین کاری را ندارند، چون بنا بر قانون بلیت‌ها باید توسط فرد خریداری شود و بعد با صلاحدید آن شخص تمامی یا بخشی از بلیت‌ها به رایگان میان مردم پخش شود.

با این حال مسئولان اماراتی قصد دارند تماشاگران کشورشان را به هر طریقی به ورزشگاه کشانده تا رویای قهرمانی جام ملت‌های آسیا تبدیل به حسرت نشود. لازم به ذکر است کشور‌های قطر و امارات از نظر سیاسی دچار مشکل شده اند و هیچگونه مراودات سیاسی- ارتباطی با یکدیگر ندارند.

تیم‌های ملی فوتبال قطر و امارات روز سه شنبه ۹ بهمن ماه در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برنده این بازی به فینال این رقابت‌ها راه پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید:

شگفتی سازان در سیاسی‌ترین بازی جام ملت‌های آسیا/ عنابی‌ها در سودای فینال!

حاشیه نشین خلیج فارس سهمیه چهارم نیمه نهایی را تصاحب کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار