شهردار کرمان از تقویت و نوسازی سیستم حمل و نقل مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری خبر داد.

۴۰ خودرو فرسوده از سیستم حمل و نقل شهرداری خارج می‌شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سیدمهران عالم زاده شهردار کرمان  گفت: تعدادی از خودرو‌های ناوگان حمل و نقل شهرداری فرسوده و مستهلک شده اند که ضمن نداشتن کارایی، نگهداری از آن‌ها نیز هزینه بر است.

وی افزود: در این راستا ۸ دستگاه وانت مزدا خریداری شده است که وارد سیستم مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری می‌شود.

عالم زاده تصریح کرد: خودرو‌های این واحد با توجه به حجم کاری بالا در بازدید از سطح شهر به منظور رفع سد معبر، تخلفات ساختمانی و برخورد با حاشیه نشینی، بصورت ۲۴ ساعته در سطح شهر فعالیت دارند و فقط رانندگان آن‌ها تعویض شیفت می‌شوند.

وی گفت: با توجه به فعالیت زیاد این خودرو‌ها، سریع‌تر از سایر خودرو‌ها دچار فرسودگی می‌شوند که به جهت آنکه در سطح شهر در حال گشت زنی و در ارتباط با مردم هستند، باید از کارای لازم برخوردار بود و ظاهر مناسبی نیز داشته باشند.

وی اظهارکرد: متوسط عمر مفید خودرو‌ها در شهرداری بیش از ۱۲ سال است که بعد از آن با توجه به هزینه بر بودن نگهداری این گونه خودرو‌ها و صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی نیاز است نسبت به خروج تعدادی از خودرو‌های این ناوگان اقدام و خودرو‌های جدید جایگزین شود.
وی  به خریداری ۲۴ دستگاه خودرو دنا و ورود آن‌ها به سیستم حمل و نقل شهرداری اشاره وافزود: با ورود این خودرو‌ها ۴۰ خودرو فرسوده از سیستم خارج می‌شوند.

وی تاکید کرد: با ورود خودرو‌های جدید و خروج خودرو‌های فرسوده، شاهد صرفه جویی در هزینه‌ها و افزایش کارایی واحد‌های مرتبط در شهرداری خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

نوسازی سیستم خودرویی شهرداری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار