استاندار لرستان گفت: از مجموع اعتبارات ۹۰۰ میلیارد تومانی لرستان امسال، تا کنون کمتر از ۳۶۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان اظهار داشت: برای تکمیل ۲ هزار طرح نیمه‌تمام که در استان وجود دارد نزدیک هفت هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: کلنگ زنی‌ها و به سرانجام نرسیدن طرح های نیمه‌تمام باعث از بین رفتن اعتماد مردم و مسئولان می‌شود و کلنگ‌زنی بدون کارشناسی و برنامه‌ریزی که باعث از بین رفتن این اعتماد می‌شود هنر نیست.

استاندار لرستان گفت: به‌عنوان نماینده دولت باید طوری عمل کنیم که برای دولت‌های آینده در نظام جمهوری اسلامی دردسر ایجاد نشود.

وی افزود: مسکن مهر پلدختر ازطرح هایی است که در گذشته با کار غیر کارشناسی در مسیر رواناب‌ها آغاز شده و هنگام بارندگی ساختمان‌های همکف پر از گل‌ولای می‌شود که جبران این‌گونه اشتباهات هزینه‌های زیادی می‌خواهد.

خادمی خاطرنشان کرد: باید با صداقت و شفافیت از دادن قول‌های بی‌عمل و بدون پشتوانه به مردم خودداری کرد و برنامه‌ها با حضور مدیران استانی، شهرستانی و بخش مطرح و توافق شود و به تصویب برسد تا بعد از آن بهانه‌ای برای عدم اجرا نباشد.

وی با بیان این‌که اگر مدیری قولی داد پای آن بایستد، افزود: خودداری از دادن قول بی‌جا به مردم به معنای تنبلی و از زیر کار در رفتن نیست و باید توقعات مردم را تنظیم و با کار کارشناسی به اجرا درآورد.

استاندار لرستان گفت: بنابراین اعتبارات باید برای تکمیل طرح های نیمه‌تمام در راستای نیاز مردم در مناطق مختلف هزینه شود و از کلنگ زنی‌های بدون برنامه و کار غیرکارشناسی خودداری شود.

وی افزود: امروز به‌اتفاق مدیران استانی، شهرستانی و بخش در معمولان ۳۰ مصوبه تصویب شد که مهم‌ترین آن تکمیل دیواره ساحلی این شهر بود.

خادمی خاطرنشان کرد: با اختصاص ۸۰۰ میلیون تومان تکمیل طرح پل ابراهیم‌آباد که سال‌ها است عملیات اجرایی آن آغاز شده مقرر شد با تلاش مدیران اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/م

کمتر از ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبارات لرستان امسال تخصیص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.