مسابقات تیراندازی قهرمانی استان با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی قهرمانی جوانان استان به میزبانی ارومیه برگزار شد
 
این مسابقات به مناسبت دهه‌ی فجر و با شرکت ۳۴ ورزشکار اقا و خانم از شهرستان‌های خوی میاندواب و ارومیه بمدت یک روز و در دو رشته تفنگ و تپانچه برگزار شد.
 
در این مسابقات که به میزبانی باشگاه شلیک و با حضور ایراندوست معاون ورزشی اداره‌ی کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی برگزار شد در رشته تفنگ بانوان، فاطمه عبدالهی، راشین سلطانی، آیسان منصور، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. در رشته تپانچه بانوان نیز، فاطمه مولایی، پونیا موحدی و هانیه اسماعیلی هم به ترتیب در مقام‌های اول تا سوم ایستادند.
 
اما در رشته تفنگ آقایان، آتیلا محمد رضایی، مهدی فرخ زاده و پارسا ستار تبار به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند؛ و در نهایت در رشته تپانچه آقایان هم، فواد خلیل سرباز، پیام مهرام و محمد رحمت زاده نیز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند.
 
لازم به ذکر است نفرات برگزیده هر رشته به مسابقات قهرمانی کشور که سال اینده به میزبانی تهران برگزار میشود اعزام خواهند شد.
 
انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات تیراندازی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.