یاد و خاطره ۱۴۰۰ شهید دفاع مقدس شهرستان مراغه در مراسمی گرامی داشته شد.

یاد و خاطره ۱۴۰۰ شهید دفاع مقدس شهرستان مراغهبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازتبریز،سرتیپ ناصر آراسته جانشین گروه مشاوران نظامی فرمانده معظم کل قوا در این مراسم گفت:حماسه شهدای دفاع مقدس جسارت تعرض به ایران اسلامی را از آمریکا و ایادی منطقه‌ای آن گرفته است.


وی افزود: به برکت خون شهدا و رشادت رزمندگان و مدافعان حرم، غربی‌ها جرات حمله به ایران را ندارند.


وی اضافه کرد: هم اکنون همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه زیر برد موشک‌های ایران است و کوچکترین اشتباه آن‌ها برایشان پشیمان کننده خواهد بود.


عضو هیات معارف جنگ با اشاره به خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در تولید تجهیزات نظامی و دفاعی افزود: ۹۳ درصد ادوات جنگی نیرو‌های مسلح تولید داخل است.


عضو هیات معارف جنگ، با ذکر خاطراتی از شهدای دوران دفاع مقدس افزود: برگزاری این یادواره‌ها قدر دانی از کسانی است که عزت و سربلندی را برای این کشور به یادگار گذاشته اند.


امیرسرتیپ آراسته گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و به پشتوانه مردم در برابر استکبار استوار و سربلند ایستاده است و هیچگاه تسلیم زروگویی و زیاده طلبی استکبار جهانی نخواهد شد.


امام جمعه مراغه نیز گفت: این یادواره‌ها بهترین فرصت برای تجلیل از خانواده‌های شهداست که عزیزان خود را تقدیم آرامش و امنیت این کشور کرده اند.


حجت الا سلام والمسلمین محمد تقی پور محمدی افزود: یاد، خاطره، ایثار و رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران برای همیشه در تاریخ جاودانه خواهد بود.


شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

گرامی داشت یاد۱۴۰۰شهید دفاع مقدس مراغه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.