فتنه سال ۸۸ هیچ خلل و وقفه‌ای در حرکت انقلابی مردم ایران نداشت و اقرار دشمنان به شکست را به دنبال داشت.

فتنه سال ۱۳۸۸ خللی در حرکت انقلابی مردم ایران نداشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سپاه عاشورا با صدوری بیانیه‌ای به مناسبت سالروز ۹ دی، از فتنه سال ۸۸ به عنوان مساله‌ای پیچیده و بزرگتر از اغتشاشات سال ۱۳۷۸ یاد و اعلام کرد: فتنه آن سال هیچ خلل و وقفه‌ای در حرکت انقلابی مردم ایران نداشت و اقرار دشمنان به شکست را به دنبال داشت.

در بیانیه سپاه عاشورا آمده است: دشمن قسم خورده، هشت ماه با حمایت مالی و رسانه‌ای خود بی وقفه در پی ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور بود و ابایی از حمایت علنی خود از آشوبگران و فتنه گران را نداشت، اما دست قدرت خداوند، تنها نقطه امید ملت بزرگی است که در طول ۴۰ سال هرگز دست خود را از این ریسمان محکم توحیدی رها نکرد و روز موعود فرا رسید و در روز ۹ دی مردم غیور در اقصی نقاط کشور چونان سیلی بر سر فرعونیان یورش بردند و برای همیشه فتنه سال ۸۸ را در تاریخ دفن کردند.

در این بیانیه اضافه شده است: ۹ دی در تاریخ ماندگار شد، چنانچه رهبر فرزانه انقلاب به این نکته صحه گذاشتند و سیلی محکم ملت شهید پرور به استکبار و فتنه گران را اعجاز دیگری از دست غیب خداوند در حمایت از مردم مظلوم و در عین حال با عظمت ایران دانستند.

سپاه عاشورا با اشاره به اینکه حفظ استقلال و ایستادگی و تکیه بر توان داخلی در راه رسیدن به آرمان بزرگی که امام راحل و رهبر فرزانه آن روز را وعده داده اند، ادامه می‌یابد، آورده است: پیشرفتی که طی سال‌های اخیر حاصل شده، ناشی از توان داخلی به خصوص استعداد‌های جوانان در حوزه‌های مختلف دفاعی و علمی و فناوری بوده که موجب حیرت دشمنان شده است.

در این بیانیه تشریح شده است: این توان در بسط فرهنگ انقلاب و مبارزه با استکبار تا آن سوی مرز‌ها نیز رفته است و امروز گفتمان انقلاب اسلامی در خاورمیانه تنها گفتمان غالب در برابر قدرت‌های مادی است که مردم کشور‌ها را در مبارزه با استکبار با خود همراه کرده است.

در بیانیه سپاه عاشورا آمده است: یقین داریم که کشور با ایمان مردم و هدایت‌های حکیمانه مقام رهبری از این مشکلات نیز به سلامت عبور خواهد کرد و دوباره امید‌های دشمنان را در سوء استفاده از مشکلات اقتصادی به ناامیدی تبدیل خواهد کرد و همچون ۹ دی دشمنان انقلاب سیلی دیگری از دست غیب خداوند خواهد خورد.

 

انتهای پیام/ش

بیانیه سپاه عاشورا به مناسبت سالروز ۹ دی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.