مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: هنوز فتنه سال ۸۸ کاملاً خاموش نشده برای اینکه برخی از تریبون دولت و مجلس ندای حمایت از سران و جریانات فتنه را سر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام حسن کاملی فر مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در همایش روز بصیرت به مناسبت سالروز ۹ دی در مسجد جامع شهر مهربان گفت: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی با خلق این حماسه بزرگ پشتیبانی خود از نظام مقدس اسلامی، ولایت و آرمان‌های متعالی انقلاب را بار دیگر نشان دادند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف فتنه سال ۸۸ افزود: با وجود اینکه این فتنه بزرگ خسارت‌های زیادی را به کشور و نظام اسلامی وارد کرد، ولی حضور مردم در صحنه و خلق حماسه ۹ دی موجب نمایان شدن قدرت و اقتدار نظام اسلامی برای جهانیان شد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در ادامه تاکید کرد: هنوز فتنه سال ۸۸ کاملاً خاموش نشده برای اینکه برخی از تریبون دولت و مجلس ندای حمایت از سران و جریانات فتنه را سر می‌دهند و برخی از سران فتنه هنوز توبه نکرده‌اند و بر موضع خود ادامه می‌دهند بنابراین برای پیشگیری از فتنه‌های دیگر باید این فتنه را برای نسل‌های آینده بیشتر تجزیه و تحلیل کنیم.

کاملی‌فر یادآور شد: فتنه‌گران با راه اندازی فتنه ۸۸ حضور پرشور و بی نظیر ۸۵ درصدی ملت ایران را در پای صندوق‌های رأی در انتخابات تلخ و هزینه‌های بسیاری را برای نظام و کشور ایجاد کردند و شعار‌های که می‌دادند علیه رئیس جمهور نبود بلکه شعار‌ها علیه اصل نظام و ولایت فقیه بود و شت ماه شیرینی انتخابات را برای مردم تلخ کردند و با این سناریو مخملی قصد براندازی نظام را داشتند.

وی ادامه داد: منافقین و ضد انقلاب از یک طرف ائتلاف ایجاد کردن واز طرف دیگر آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی و اسرائیل با حمایت مالی و حمایت رسانه‌ای از جنبش سبز با ایجاد فتنه سعی و عده‌ای جاهل و نادان در داخل کشور سعی بر براندازی نظام را داشتند که با بصیرت مردم و رهبری حضرت امام خامنه‌ای این توطئه خنثی شد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: عده‌ای می‌گویند ۹ سال پیش اتفاق افتاده چرا تکرار می‌شود، ولی باید بدانند که هنوز سران فتنه اظهار ندامت و پشیمانی نکرده‌اند و موضع طلبکارانه دارند و بر موضع غلط خود پافشاری می‌کنند و اگر اعتراض داشتند باید به مراجع قانونی مراجعه کنند و هنوز متاسفانه در مجلس و دولت افرادی هستند که از سران فتنه حمایت می‌کنند.

وی افزود: حماسه ۹ دی دستاورد‌های بسیار ارزشمند داشت و آن تداوم انقلاب را تضمین کرد چراکه این فتنه هدفش مردم بود و چرا که مخالفان نظام با ایجاد شکاف در بین مردم و ولایت فقیه می‌خواستند مردم را مأیوس کنند و القا کنند که این نظام مشکلات اقتصادی و رفاهی را حل نمی‌کند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در پایان به پیشرفت‌های ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: زمانی بود در کشور ما به سیم خاردار محتاج بودیم والان تمام نیازمندی‌های دفاعی و نظامی تولید و طراحی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری همایش روز بصیرت به مناسبت سالروز ۹ دی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.