رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کتابخانه مرکزی مشهد پروژه‌ای است که بیش از ۲۰ سال پیش کلنگش به زمین خورده و حال شاهد افتتاح این مجموعه در روز‌های آینده خواهیم بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،احسان اصولی رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کتابخانه مرکزی مشهد پروژه‌ای است که بیش از ۲۰ سال پیش کلنگش به زمین خورده و به دلایل مختلف در طی سال‌های گذشته به سرانجام نرسیده بود.

وی ادامه داد: هم‌افزایی‌ها و همکاری‌های بین بخشی بسیار خوبی برای تسریع در بهره‌برداری این طرح بزرگ صورت پذیرفت و همین روحیه باعث شد تا شاهد افتتاح این مجموعه در روز‌های آینده باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: این موضوع نشان می‌دهد که اگر در تمام زمینه‌ها و پروژه‌ها این هم‌افزایی در استان و شهر وجود داشته باشد، رخداد‌های خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی همچنین به سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها از درآمد شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: در دوره‌های قبل برای پرداخت این سهم مشکلاتی به وجود آمده بود که خوشبختانه با نگاه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم این مشکل حل شده و مصر هستیم از این سهم پروژه‌های خوبی را در حوزه کتابخوانی شهر اجرا کنیم.

انتهای پیام// ز.‌ی

صحبت های رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد درباره کتابخانه مرکزی

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.