حسین قمری گفت: فروش گوگرد تولیدی شرکت گاز استان نسبت به سال‌های قبل منسجم‌تر و با برنامه ریزی دقیق تری انجام شده است.

فروش گوگرد نسبت به سال‌های قبل با برنامه ریزی دقیق تری انجام می‌شودحسین قمری رئیس امور پیمان‌ها و متولی بازاریابی و فروش محصولات جانبی شرکت پالایش گاز ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: تاثیر نوسانات شدید ارزی در بازار از طریق تشکیل کارگروه فروش در  شرکت پالایش گاز ایلام مدیریت می‌شود .

قمری افزود: با توجه به وضعیت کنونی، بازار در حوزه‌های قیمت گذاری و مبادی مصرف، نوسانات شدید ارزی در بازار‌های داخل و خارج موجب ایجاد چالش در تحقق و دستیابی به اهداف فروش محصول تولیدی گوگرد می‌باشد.

وی اظهار داشت: امور پیمان‌های این شرکت با استفاده از خرد جمعی و طرح موضوع در کارگروه فروش محصول در شرکت با مدیران داخلی نسبت به پیشنهادات و سیاست‌های لازم در این حوزه اقدام و با کنترل و مدیریت عرضه و تقاصای بازار نسبت به سیاستگذاری‌ها لازم اقدام می‌نماید.

قمری تصریح کرد: فروش گوگرد تولیدی این شرکت نسبت به سال‌های قبل منسجم‌تر و با برنامه ریزی دقیق تری انجام شده است.

رئیس امور پیمان‌ها و متولی بازاریابی و فروش محصولات جانبی شرکت پالایش گاز ایلام گفت:سیاست‌های اجرا شده برای ایجاد تناسب و تعادل در فروش داخلی گوگرد تولیدی و فروش صادراتی آن موجب دستیابی به مدل بهینه فروش با بهترین شرایط ممکن شده است.

قمری ادامه داد: عرضه مازاد گوگرد تولیدی به خارج از طریق شرکت بازرگانی گاز ایران برای ایجاد درآمد ارزی این شرکت می‌باشد.

وی میزان فروش و تولید گوگرد را ۷۲ هزار تن در سال اعلام کرد و گفت:از این مقدار ۳۰ درصد فروش داخلی و مابقی به خارج از کشور صادر می‌شود.

 

انتهای پیام/با

فروش گوگرد تولیدی  پالایشگاه گاز استان ایلام

برچسب ها: گاز ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.