پای ربات‌های خودکار به سرویس تحویل کالای آمازون هم باز شد +فیلم

شرکت آمازون در حال آزمایش ربات‌های خودکار خود با نام Amazon Scout برای تحویل کالای خریداری شده به مشتریان است.

پای ربات‌های خودکار به سرویس تحویل کالای آمازون هم باز شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آمازون در حال اضافه کردن یک امکان جدید در سرویس تحویل کالای خود است. این شرکت از ربات‌های تحویل کالا در ارسال محصولات استفاده خواهد کرد. نکته جالب این است که آمازون با وجود این که بزرگ‌ترین شرکت خرید و فروش آنلاین در جهان است، آخرین شرکتی است که از این تکنولوژی استفاده می‌کند. درواقع آمازون صبر کرد تا این تکنولوژی امتحان خود را در دیگر شرکت‌ها مانند Domino’s Pizza و PepsiCo پس دهد.

نام این ربات تحویل Amazon Scout است. اطلاعات خاصی درباره Amazon Scout در دسترس نداریم اما از لحاظ ظاهری به نظر می‌رسد به ربات‌های معمولی شباهت دارد. در واقع Amazon Scout شباهت زیادی به یکی از دستگاه‌های استارت‌آپ Starship Technologies دارد. سخنگو این استارت‌آپ در مصاحبه‌ای با The Verge در رابطه با این مسئله گفته است: « ما بسیار به موفقیت ربات‌های تحویل کالا معتقد هستیم. به عنوان شرکتی که این قابلیت را خلق کرده است، دیدن این که بقیه شرکت‌ها هم توانسته‌اند پتانسیل این ربات‌ها را ببینند، بسیار عالی است.»

Scout دارای شش چرخ است و با سرعت قدم زدن یک انسان حرکت می‌کند. در ضمن این ربات با برق کار می‌کند. در حال حاضر تنها شش دستگاه در یک محله در Snohomish واشنگتن مورد آزمایش قرار می‌گیرند. این ربات‌ها بین روزهای دوشنبه تا جمعه و در ساعات روشن روز به تحویل بسته‌ها مشغول هستند. طبق گفته آمازون، این ربات‌ها در آزمایش اولیه خود با نظارت انسانی به کار مشغول هستند. این نظارت به این دلیل است که ربات‌ها بتوانند از کنار حیوانات خانگی،پیاده‌ها و به طور کلی هر چیزی که سر راهشان قرار دارد عبور کنند.

انجام آزمایش‌های این چنینی در شهرهای اطراف در مکان‌های بسته‌تری مانند دانشگاه‌ها و مجتمع‌های اداری ادامه خواهد داشت. وجود سنسورها و تنظیمات خاص، یادگیری و ناوبری برای این نوع ربات را نسبتا آسان ساخته است. اگر هم اشتباهی از این ربات سر بزند، برعکس ماشین‌های خودران، خطر کمی به همراه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

آمازون برای سرویس تحویل کالا از ربات استفاده می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار