استاندار کرمانشاه گفت:میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مبانی معیشتی مردم استان است و مردم و مخاطبان این حوزه از مسوولین انتظار دارند که موانع را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازونداستاندار کرمانشاه گفت: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از مبانی معیشتی مردم استان است و مردم و مخاطبان این حوزه از مسوولین انتظار دارند که موانع را برطرف کنند.

وی افزود: در حوزه گردشگری باید با یک برنامه قوی و منسجم بر چالشهای موجود و مشکلات پیش رو غلبه کند و منتظر نباشد که دیگران مشکلات آنها را رفع کنند.

بازوند بیان کرد:اگر مدیریت صحیح و برنامه دقیق داشته باشیم، ظرفیتهای موجود در استان میتواند بر چالشها غلبه کند.

وی ادامه داد: برای معرفی کرمانشاه به عنوان یک شهر گردشگری باید برنامه ای مبتنی بر خلاقیت و نوآوری داشته باشیم. ظرفیتهای گردشگری استان آنقدر چشمگیر است که رونق این حوزه میتواند استان را متحول کند.

وی افزود: هر مدیری که نتواند ظرف یک هفته به درخواستهای سرمایه گذاران و کارآفرینان در حوزه گردشگری پاسخ بدهد، باید در ساختار تشکیلات خود تجدیدنظر کند.

بازوند گفت: این آمادگی را داریم که هر دو هفته یک بار برای رفع موانع گردشگری تشکیل جلسه بدهیم. اگر گردشگر وارد شهرهای ما شود، سفره مردم رنگین تر و گسترده تر میشود. احترام به گردشگران، احترام به معیشت مردم است.

وی گفت:میراث فرهنگی، روستاهای هدف گردشگری استان را کاملا شناسایی و کاستی های آنها را جمعبندی نماید تا با استفاده از ظرفیتهای کارگروه برنامه ریزی کاستی ها و موانع را برطرف کنیم.

وی افزود: اگر قرار است گردشگری محور توسعه استان باشد باید همه دستگاهها پای کار بیایند و قطعا همه را پای کار خواهیم آورد.

انتهای  پیام/ز

گردشگری باید  محور توسعه استان کرمانشاه  باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.