معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان از صدور ۲۲ مجوز جدید تاسیس مهدکودک در سال جاری خبر داد و گفت: امسال غذای گرم بین ۳ هزار و ۷۱۸ نفر از کودکان مهدکودک‌های مناطق روستایی و حاشیه شهر توزیع شده است.

صدور 22 مجوز تاسیس مهدکودک در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جمشید شیران معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر در مجموع ۳۱۸ مهد شهری و روستایی در استان فعال است افزود: جامعه هدف در مهدکودک‌های شهری ۱۰ هزار و ۳۹۹ نفر و در مهدکودک‌های روستایی ۳ هزار و ۶۱۴ کودک هستند.

وی با بیان اینکه طرح توزیع غذای گرم و پرداخت یارانه شهریه توسط بهزیستی استان در مهدکودک‌های استان در حال اجراست، گفت:  در ۱۰ ماهه امسال ۴۳۰ نفر از یارانه و شهریه مهدکودک‌ها بهره‌مند شده‌اند یعنی به ازای هر یک نفر کودک ۴۰ هزار تومان یارانه توسط بهزیستی به مهد‌ها پرداخت شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان در خصوص اجرای طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدکودک‌های استان نیز خاطرنشان کرد: تاکنون غذای گرم بین ۳ هزار و ۷۱۸ نفر از کودکان مهدکودک‌های مناطق روستایی و حاشیه شهر توزیع شده است.

شیران با بیان اینکه همدان هم‌اکنون دارای دو مهدکودک خودکفاست تصریح کرد: یکی از این مهد‌های کودک خودکفا در بیمارستان تامین اجتماعی همدان برای رفاه حال کارکنان این بیمارستان با صدور مجوز فعالیت از بهزیستی استان در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۲ مجوز تاسیس مهدکودک جدید در استان داشته‌ایم، اضافه کرد: علاوه بر صدور مجوز جدید، زمان تمدید پروانه مهدکودک‌های فعال نیز به صورت پنج ساله توسط بهزیستی استان تمدید شده است.

وی ادامه داد: امسال شهریه مهدکودک‌های سه ستاره در گروه شیرخوار تا دو سالگی ۲۲۵ هزار تومان، دو تا سه سالگی ۲۱۳ هزار تومان و سه تا ۶ سالگی نیز ۲۰۸ هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/ص.ف

تاسیس ۳۲ مهدکودک جدید در همدان

برچسب ها: بهزیستی ، مهد کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.