نمایش دستاورد‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی از دوازدهم بهمن در اراک

نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی از دوازدهم بهمن در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اراک برگزار می‌شود.

محمد امین باقری دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در استان مرکزی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ بهمن در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اراک واقع در سه راه خمین برگزار میشود گفت: حدود ۱۵۰ غرفه این نمایشگاه آماده ارائه دستاورد‌های چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی در استان مرکزی است.

باقری افزود: در این نمایشگاه همه‌ی دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی از جمله بیمه، شهرداری و ...، شرکت‌های مهم ازجمله پتروشیمی، آلومینیوم، پالایشگاه و همچنین اصناف و تشکل‌های مردم نهاد حضور دارند.

وی اضافه کرد: افتتاحیه این نمایشگاه دوازدهم بهمن ماه ساعت ۱۵:۳۰ با حضور مسئولان خواهد بود و همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده بازدید همشهری‌ها و هم استانی‌های عزیز است.

ارائه عملکرد چهل ساله انقلاب اسلامی در استان مرکزی به شیوه‌های مختلف بصری

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در استان مرکزی با توضیح غرفه‌های نمایشگاه ادامه داد: هر یک از غرفه‌ها عملکرد چهل ساله انقلاب را به صورت آمار و اطلاعات، گرافیک، کلیپ، موشن گرافی، بروشور، ماکت ارایه خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه بیان کرد: به مناسبت تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر در این نمایشگاه برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف ترکیبی با همکاری سازمان تبلیغات مانند تئاتر، برنامه پخش زنده، اجرای زنده سرود‌های انقلابی و ملی و برنامه‌های نمایش اقتدار نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد.

باقری تصریح کرد: همچنین بازدید کنندگان محترم میتوانند از مشاور‌های تخصصی حقوقی، فضای مجازی، خانواده و ... را در این نمایشگاه داشته باشند.

وی یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره‌ی کل آموزش و پرورش استان مرکزی برای بازدید دانش آموزان عزیز با همکاری شهرداری اتوبوس‌هایی در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت.

نمایش دستاورد‌های انقلاب اسلامی استان مرکزی از دوازدهم بهمن در اراک

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.