مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی از ۴۰ روز فرصت بخشودگی برای مالیاتی مودیان مالیاتی به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی خبر داد.

۴۰ روز فرصت بخشودگی مالیاتی مودیان استان مرکزی در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامیعباس مزیَکی مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران ۴۰ روز فرصت بخشودگی برای مودیان مالیاتی استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

مزیَکی با بیان اینکه بخشودگی در تمام فصول سال به مودیانی که مستحق هستند تعلق میگیرد افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به طور ویژه‌تر از اول بهمن تا ۱۰ اسفند به جرایم رسیدگی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: اولویت بخشودگی با واحد‌های تولیدی است، اما با این وجود اگر کسی جریمه‌ای شده که خارج از اراده او بوده به هر دلیل موجهی که بتواند خودش اظهار کند شامل بخشودگی خواهد شد.

مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی ادامه داد: مودیان نگران معوقات خود نباشند و اگر مشکل پرداخت داشته باشند می‌توانند با مراجعه به اداره مالیات مبلغ را قسط بندی کرده تا راحت‌تر معوقات خود‌را پرداخت کنند.

وی درآمد مالیاتی پیش بینی شده برای سال ۹۷ را ۵ درصد اعلام کرد و گفت: در ۱۰ ماهه اول سال ۸۶ درصدی از این هدف محقق شده که نسبت به سال گذشته رشدی نداشته است.

مزیَکی با بیان اینکه یکی از بند‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین در شرایط تحریم یکی از درآمد‌های پایدار دولت مالیات محسوب می شود از مودیانی که معوقات خود را پرداخت نکرده اند خواست برای کمک به شرایط کشور معوقات خود را هر چه سریع‌تر پرداخت کنند.

انتهای پیام / ج.

بخشودگی مالیاتی مودیان به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.