کاروان قرآنی انقلاب وارد استان مرکزی، دومین منزل سفر شد.

کاروان قرآنی انقلاب وارد اراک شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کاروان قرآنی انقلاب در دومین روز سفر وارد دومین منزلش استان مرکزی شد و اعضای این کاروان با حضور در گلزار شهدای اراک به مقام شهیدان ادای احترام کردند.

کاروان قرآنی انقلاب در دومین روز سفر وارد دومین منزلش استان مرکزی شد و اعضای این کاروان با حضور در گلزار شهدای اراک به مقام شهیدان ادای احترام کردند.

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، دبیر کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: دیدار با خانواده سردار شهید خسروی از شهدای مدافع حرم شهر اراک، دیدار با آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بازدید از کشت و صنعت محمدآباد، حضور در محفل انس با قرآن در مسجد امام حسین (ع) اراک، اجرای برنامه‌ها و محافل قرآنی در شهر‌های مختلف خنداب، خمین، محلات و دلیجان از برنامه‌های در نظر گرفته شده اولین روز سفر کاروان قرآنی انقلاب برای استان مرکزی است.

حجت الاسلام شفیعی افزود: کاروان قرآنی انقلاب در دومین روز سفر به استان مرکزی با حضور در خمین در نشست انجمن خیرین قرآنی و نشست مجمع قرآنیان استان مرکزی شرکت می‌کند وگلباران بیت قدیمی امام راحل از جمله برنامه‌هایی است که در خمین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از آن کاروان قرآنی انقلاب به سمت محلات حرکت کرده و با خیّر قرآنی حاج علی توکلی دیدار می‌کند، حضور این کاروان در محفل انس با قرآن دلیجان واقع در مسجد جامع از دیگر برنامه‌های روز دوم است.

کاروان قرآنی انقلاب صبح دیروز بعد از تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) در مرقد ایشان حرکت ۲۲ روزه خود را آغاز کرد و عازم قم شد و بعد از حضور در شهر قم وارد استان مرکزی شد.

قاریان، مسئولان و مدیران قرآنی است و حمید شاه‌آبادی، معاون صدای سازمان صداوسیما و مدیران امور قرآنی کشور این کاروان را همراهی می‌کنند.

کاروان قرآنی انقلاب، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی شده و در طول سفر خود وارد ۱۱ استان و ۳۳ شهر ایران می‌شود و در این مدت ۴۰ محفل انس با قرآن را نوای خوش قاریان اجرا می‌کند.

انتهای پیام / ج

حضور کاروان قرآنی انقلاب در استان مرکزی

برچسب ها: قرآن ، تفسیرقرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.