دبیرستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور در سفر به دلیجان از اجرای طرح تنفس اوراق در ۲۰۰ مسجد کشور تا پایان سال خبر داد.

اجرای طرح تنفس اوراق در ۲۰۰ مسجد کشور تا پایان سال حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیرارشاد و دبیرستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور در سفر به شهرستان دلیجان، درحاشیه آغاز طرح ملی تنفس اوراق در مساجد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: تا کنون ۲۰۰ مسجد در استان‌های مختلف برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده اند که انشاالله تا پایان سال عملیاتی خواهد شد.

حجت الاسلام ارزانی افزود: تلاش می‌کنیم که انشاالله به یاری خدا طرح ملی تنفس اوراق در کل کشور در مساجدی که علاقه‌مند هستند عملیاتی و اجرا شود.

وی اضافه کرد: طرح تنفس اوراق بسیار بدیع و خلاقانه بود که درمسجدامام حسین (ع) شهر دلیجان توسط روحانی محترم و امام جماعت حجت الاسلام حاج رحیمی اجرا می‌شد و به جهت اینکه این طرح خلاقانه و بدیهی بود ما خدمت این امام جماعت و مامومنین محترم رسیدیم تا شروع رسمی این طرح که اکنون ملی شده از این شهرستان آغاز شود.

طرح ملی تنفس اوراق به ثمر نشسته است

مشاور وزیرارشاد و دبیرستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور با اشاره به اینکه بحمدالله این طرح به ثمر نشسته است ادامه داد: از مسئولین محترم شهرستان دلیجان و استان مرکزی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان که همه همراهی کردند هم تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: طرح تنفس اوراق یکی از طرح‌های بسیار ارزشمند هست که روحانی محترم مسجد و امام جماعت یا یکی از اعضا به پیشنهاد و انتقاد امام جماعت هر شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در رابطه با یکی از کتاب‌ها صحبت و آن کتاب رو معرفی می‌کند و کتاب در بین نمازگزاران توزیع میشود و به همگی حدود ۱۰ دقیقه را صرف خواندن این کتاب می‌کنند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: قرآن ، تفسیرقرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.